mardi, août 01, 2006

I AM IN WAR...JE SUIS EN GUERRE..

I am in war with an Israeli woman since the begining of the Israeli strike over Lebanon. As much as I send her emails with attached documents showing the Israeli massacres in Lebanon, as much as she sends me back pictures and news of the Israelis living northern Israel. So I am in war with her as she starts putting my friends in copies when sending messages. It is another level of war that I am trying to win.
*
Je suis en guerre avec une dame Israelienne. Des les premieres attaques Israelienne contre le Liban, je lui envoyé des email et des pièces jointes qui montrent les massacres de la machine militaire Israelienne. Do sa part, elle m'envoie des photos et des commentaires concernant les israeliens du nord. Elle est devnue une guerre ouverte dés qu'elle a mis mes amis (palestiniens et libanais en majorité) en copies. C'est un autre degré de la guerre..un niveau à vaincre!